Hysteriskt!

Alltså, heeeelt ärligt. Det här är stört roligt! Under den sista månaden har jag haft ca 20 besöker per dag. Trogna läsare. Som kommer in varje dag, och ser vad jag har för mej. Det är antagligen min familj och nära vänner som tycker att jag uppdaterar för dåligt på telefon.

Nu är klockan halv 11 på morgonen, och jag har haft över 100 besökare. Shit man! Allt för att sessan skrev in en liten länk. Fortsätter det i den här takten kommer min bloggkurva se otroligt lustig ut i slutet av dan.

Kommentarer
Postat av: mats

tjilevippen, har hittat din blogg ändå :-)
läste den rätt frekvent förr, men sen blev det ett uppehåll, letade på altavista för någon vecka sedan och hittade att du nu fanns i London, sedan dess har jag läst varje dag,
Anna är inte skyldig :-)

2008-04-17 @ 11:36:22
Postat av: Johanna

Jag har läst din blogg länge.....Är inte familj, men tycker om att läsa det du skriver. Du är min favvo, så jag blev så glad när du började igen. Känns som om man gillar dig och hejjar på dig lixom:-).

2008-04-19 @ 14:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0