after work

Hemma igen. För första gången på en vecka. Sova i min egen säng. Duscha i min egen underbara megastora dusch. Men sova ensam. Ingen att gosa upp sej mot. Bara jag och min laptop.

Jobbet var helt okey. Bara jag inne i baren så trots att det var en lugn kväll hade jag att göra. Dessvärre ingen Josh Hartnett ikväll heller. För i helvete. Människan är i London. Hur svårt kan det vara att ta sig till Bungalow??! Får ta en snack med miss Big boss och se till att hon drar dit honom.

Har någon förresten ett bra tips på vad man ger pojkvännen i present? Har aldrig haft en pojkvän, ännu mindre en som fyller år. Vad fan gör man? Med tanke på att jag är näst intill pank (starkt jobbat 5 dagar efter löning) ,  vad kan jag hitta på för att ge honom en trevlig födelsedag?

Kan förövrigt utan att nämna förmycket berätta att jag och ingen mindre än mej själv har skapat en cocktail som kommer användas av ett mycket känt vodkamärke. Den känns helt oki. Undrar om det blir nästa cosmo? Undrar om jag får provision på varenda sån drink som kommer säljas i världen? Kanske blir rik på kuppen!!

Fy satan i helvete vad jag trött jag är. Låtsas att ni inte har läst det här förvirrade inlägget. Hörs imorn istället!

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Godmorgon!

2008-08-07 @ 05:55:36
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0