Back among the living

Sådärja! 5 månader senare. Internet fixat. Som sagt, saker och ting går ju inte snabbt som blixten i det här landet. Men, men.... bättre sent än aldrig!

Hmm vad ska man säga nu då. Har ju hänt en hel del sen sist jag var i gasen. Eller kanske ingenting alls. Bor kvar i London, jobbar kvar på Bungalow, men numera som assistant barmanager. Trivs fortfarande som fisken i vattnet trots att nästan alla mina kollegor har bytts ut under tiden jag vart borta.

Har ju skaffat mej en man här oxå. Tjejen som har vandrat runt i 22 år utan ett enda seriöst förhållande i ryggen har nu hittat kärleken. Det började med lite oskyldigt liggande, no strings attached, men efter en månad insåg vi att vi faktiskt ville ha lite trådar där, och nu tre månader senare är jag mer eller mindre inflyttad. Inte officiellt såklart, så fort nån nämner det ryggar både han och jag 10 meter, men jag spenderar minst 6 nätter i veckan i hans lilla borg.

Saknar mina tjejer och killar hemma i stan dock. Aura, Sofia, Natalia, Kevin, Anna, mammis&pappis, Micke, Michel. Ja alla ni! Ni vet vilka ni är. Finns lixom inga som er här.

Har dock hittat min soulmate, Kareena. Det tog fem minuter innan vi insåg att vi är varandras kopior. Grymmare tjej får man leta efter. Hon är i indien nu och hälsar på familjen så det känns lite ensamt.

Nej nu är det sovdags. Jobbar tidigt imorn. Lovar att skriva nu! Lovar. Har inga ursäkter längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0