Skärpning!

Nu har det ju gått några dagar igen. Har som vanligt inte spenderat någon minut senaste veckan hemma utan krypit ner i pojkens säng om nätterna istället. Jag lyckades dock tvinga mej själv att åka hem inatt med tanke på att det inte finns några rena kläder kvar i mitt andra hem. Jag måste nog börja spendera lite mer tid hemma hos mej själv. Med tanke på att jag betalar mer än 7000 i hyra så känns 4 nätter i månaden lite väl dyra. Skulle nog fan va billigare att bo på nåt flott hotell dom få nätterna. Men som sagt, ihopflyttning är inte på tapeten än!

Har skurit upp mitt vänstra ringfinger idag igen. För andra gången på 3 veckor. Hur lyckas jag. Jag har inte skurit mej riktig illa på hela tiden jag har jobbat med glas, och nu lyckas man två gånger. Försöker någon säga mej nåt?

Ledsen att göra er besvikna, (alla tre) men mer än såhär blir det inte. Ögonen faller ihop. Ska försöka uppdatera mej lite oftare. Pinkyswear!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0