Slut på det lediga

Okej, mina tre lediga dagar är över för den här gången. Nu är det fyra nätters slit som väntar. Har i och för sig väldigt kul när jag jobbar (oftast) men det tar emot lika mycket varje gång jag måste lämna pojkens mysiga famn och släpa mej ut i Londontrafiken. Det var bättre när han oxå var där och vi åkte till jobbet tillsammans. Satt där som vilket annat Londonpar som helst på bussen och läste tidningen och pussades. Okey, vi åker till jobbbet klockan nio på kvällen istället för på morgonen, men det är inte så noga. Anyway, han är tillbaka om några veckor. Då är allt som det ska igen.

Igår var vi och såg Dark Knight. Biograferna här är mycket märkliga. Alltså, dom har glass som biogodis. Vem fan äter glass på bio? Det är nog det konstigaste jag vart med om. Inte ens i stekheta Sydney är dom så dumma så dom äter glass på bion.  Meningen med biosnacks är väl att det ska räcka genom hela filmen? Vilket känns som ett stort mission impossible med glass. Engelsmän. Vad ska man säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0