onödiga frågor med onödiga svar

För att fylla ut dom senaste månadernas tomhet här på bloggen ska jag göra annas lilla frågesak. Mer för min egen skull än för eran för att vara ärlig. Jag tycker det är kul att svara på onödiga frågor om mej själv helt enkelt!

1) Vad åt du till frukost?
Har inte ätit frukost en, men tuggade i mej en redskin när jag vaknade. Och en cigg.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.


Den är gammal men jag tar inte så mycket bilder längre har jag insett
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Min söta pojke som skrev: come over when ur up baby, hope u had sweet dreams!
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet…
Vit, med diverse fläckar på
5) När var du arg senast?
Arg... det vette sjutton. I tisdags när bussjäveln vägrade komma tror jag.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Mina och Sophies dagar i köket, med disneysånger
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Högstadiet. Kände mej inte riktigt hemma där.
8) Yoga eller löpning?
Hoppning säger jag
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Oooh tricky tricky. Måste nog välja oxfilen där
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
London paper. Gratistidning man får på bussen. Älskar skvallersidorna
11) Favoritkaraktär i deckare?
Tv eller bok? deckare? Kan man säga batman?
12) Teveprogram du aldrig missar?
Har ingen tv. Eller alltså har en tv, men bara att kolla dvd på
13) Vem är du avundsjuk på?
Min gamla chef Ugo som landat mitt drömjobb
14) Din bästa revansch?
Inga kommentarer
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Bästa är nog Chris som är min chef nu, och Ugo som slutade nyligen. Helt otroliga
Sämsta....tänker inte nämna några namn
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Insekter. Där är det stopp för mej
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Nicole Richie. Hon verkar för jävla skön helt enkelt
18) Kaffe eller te?
Kaffe. Har inte fastnat för engelsmännens te trend än
19) Skostorlek?
38
20) Hur ofta är du på IKEA?
Så ofta jag kan. Svensk choklad. mmmm!! Har dock bara vart där en gång sen jag flyttade hit.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna…
Nån jäkligt flott flat inne i centrala London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0