Long time no see!

Jag skams! Har inte skrivit nat pa evigheter. Och jag skams over att nu nar jag antligen gor det sa ar det pa en dator utan ett svenskt alfabet. Inga prickar helt enkelt. Och ja, jag vet att det ar sjukt jobbigt att lasa en text utan prickar, men har man behov att att skriva sa far man leva med att andra hatar det helt enkelt.

Yes jag ar kvar i London. Onskar jag kunde saga att jag lever ett spannande liv som Maria, eller Anna, men sa ar inte fallet. Det kan va darfor mitt skrivande inte funnits sista aret. Jag gor inget spannande helt enkelt. Lever ett totalt toffel liv med min pojke. Kan handa att det hander spannande saker pa jobbet da och da, men nej, jag har blivit en riktig toffel. Har inte vart ute o festat (clubbat) pa flera manader. Shit! Vem hade kunnat tro det for ett ar sen? Tank att allt som kravs for att tamja mej ar en underbar man som ar precis lika los han!

Har till och med gatt sa langt att jag borjat plugga. Efter manga ar i barindustrin har jag nu insett mitt kall i livet. Personal Assistant. Jag styr redan livet for alla i min omgivning. Om nan har ett mote, ett flyg att passa, en tandlakartid eller bara salt att inhandla sa vet dom vem dom ska vanda sig till. Mej. Jag har koll. Stenkoll. Pa allt och alla i min omgivning. Sa med detta i atanke sa bestamde jag mej att satsa pa det. For ar det nanting man kan gora stora pengar pa sa ar det nat man ar bra pa!!! Jag har tankt i fel tankar hela livet. Har velat bli big and important och VD pa nat stort foretag. Men, det ar inte for mej. Inte alls! Mitt kall i livet ar att organisera denna persons liv. Man maste hitta sin nisch lixom!!

Saknar fortfarande hemma, men har borjar inse att detta ar mitt hem nu. Inte for alltid. Langt ifran. London suger!!! Alltsa det ar skitkul sahar nar man ar 23 ar gammal och inte har planer pa att "settle down", men att spendera mitt liv har, att lata min barn  vaxa upp har, i detta KONSTIGA samhalle, existerar inte!!! Nej jag far hoppas pa att grabben har latt for sprak sa vi kan sla oss ner i harliga sverige nar det ar dags for det. 

For er som ar som jag var innan jag fyllde 20, och rakanade sekundera tills att lamna sverige, think again. There is no place like home. Det ar allt jag kan saga! Det ar underbart att resa och bo pa andra platser, men det ar oxa i samma sekund man lar sej vad "home sweet home" innebar!

Ska bli moster om nagra veckor. En riktig moster. Min alskade syster ska fa en liten knodd. Shit det kanns konstigt. Kanns som att hela varlden bara skjuter ut ungar for tillfallet! Men det drojer for mej kan jag lova.

Tva av mina basta vanner dar hemma har funnit varandra efter att jag akte. Dasha och Anna.(Har glomt hur man lankar med med tanka pa att alla mina lasare kommer fran er sa kanns de inte sa nodvandigt va???!) Alskar er bada otroligt mycket och jag litar pa att ni tar hand om varandra. Och jag vantar pa att ni kommer over, jag har for fan bott har i ett ar nu. Not cool girls, not cool!!!!

Nu ska jag krypa ner med min underbara man igen. Kolla in hans hemsida forresten. Han ar en mycket skicklig fotograf. www.neilwaltonphotographic.com  Ar sa stolt over min baby!

Imorn skola och sen tillbaka till allt nonsens i Bungalow land. Behover ni kandisskvaller, come to me! Love u long time bitches. XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0